Info

Kontakt

Helista meile  +372 5669 3923 või kirjuta info@wunderkinder.ee

Isikuandmete töötlemine

Kasutustingimused

Tere!

Oleme rõõmsad, et soovid kasutada meie e-poe teenuseid. Kuigi tahad kahtlemata kohe tellima asuda, tasub Sul siiski võtta üks vaba hetk ja lugeda meie kasutustingimusi. Siin selgitame lühidalt ostuprotsessi, et ennetada küsimusi, mis võivad Sul tekkida ostuprotsessi käigus. Teiseks lepime siin kokku reeglid olukorraks, kui müügitehing ei suju plaanipäraselt või kui Sa ei ole meie osutatud teenusega rahul.

Üldine

E-poe omanik on Wunderkinder OÜ (registrikood 16066403). Meiega saab kontakti telefoninumbril 566 93 923 või e-posti aadressil info@wunderkinder.ee.

 

Kasutustingimused on loodud kooskõlas Eestis kehtivate seadustega. Kui kasutustingimused mõnda olukorda ei reguleeri, leiad abi seadustest, eelkõige võivad Sulle asjakohased olla võlaõigusseaduse müügilepingut käsitlevad sätted, tarbijakaitseseadus ning isikuandmete kaitse seadus.

 

E-poe kasutamiseks tuleb Sul nõustuda käesolevate kasutustingimustega. Vastasel korral e-poodi kasutada ei saa. Kuna me võime e-poe keskkonda muuta ja täiendada, siis on tõenäoliselt vajalik tulevikus muuta või täiendada ka siinseid kasutustingimusi. Teavitame Sind tingimuste muutmisest selgelt ka meie veebilehel. Tagantjärele me siiski midagi muuta ei saa ning võid olla kindel, et igale tehingule kohalduvad tehingu toimumise ajal kehtinud kasutustingimused. Käesolevad kasutustingimused on loodud 14. oktoobril 2022. a.

Toote hind

Märgime e-poes iga toote juures toote hinna, mis sisaldab ka käibemaksu (20%). Mõistetavalt jääb meile õigus hindasid edaspidi muuta. Sinu ostetud tootele kehtib hind, mis kajastub pärast tellimuse vormistamist saadetud arvel. Hilisemad hinnamuutused seda tehingut enam ei mõjuta.

 

Olukorras, kus toote hind on ilmselge eksituse või e-poe kui digitaalse platvormi vea tõttu märgitud oluliselt alla toote turuhinna, jätame endale õiguse müügilepingust taganeda. Sellisel juhul saame nõuda toote tagastamist, kuid mõistagi tagastame Sinule ka makstud raha, muuhulgas toote kättetoimetamise ja tagastamise kulud.

Tellimuse vormistamine

Tooteid on Sul võimalik tellida digitaalse ostukorvi kaudu. Meeldiva toote saad lisada ostukorvi, vajutades nuppu „Lisa ostukorvi“. Ostukorvi funktsioon on ette nähtud mugavamaks ostmiseks ning toote lisamine ostukorvi ei kohusta Sind millekski.

 

Tellimuse vormistamiseks tuleb vajutada ostukorvis nuppu „Suundu maksma“, täita nõutud andmeväljad ning valida kättetoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile lõplik tasu, mis võib sisaldada ka tasu toote kättetoimetamise eest ning mille saab tasuda Eesti pangalingi kaudu või Visa või MasterCard krediitkaardiga või PayPali keskkonnas vms. Toodete eest makstakse eurodes.

 

Müügileping muutub kehtivaks pärast tellimuse vormistamist ja makse laekumist meie arvelduskontole.

 

Saadame Sinu e-posti aadressile ka teatise tellimuse kinnitamise kohta. Kui Sa ei leia kinnitust oma e‑postkastist, siis palume kontrollida ega kiri ei ole sattunud rämpsposti kausta. Kui Sa ka sealt kinnitust ei leia, palume meid olukorrast teavitada.

Toote kättetoimetamine

Toote ostmisel on Sul võimalik valida, kas tuled tootele ise järele või lased meil kauba toimetada Sinu määratud aadressile.

 

Kui valid ise järele tulemise, saad kauba kätte meie töökojast aadressil Maleva 2L, Tallinn tööpäeviti kell 9-17. Anname Sulle e-posti teel teada, kui toode on komplekteeritud ja äravedamiseks valmis. Kui Sa ei tule tootele järgi hiljemalt 30 päeva jooksul alates teate saatmisest, on meil õigus lepingust taganeda. Sinul on aga õigus lepingust taganeda, kui me ei ole Sinule saatnud kõnealust teadet 30 päeva jooksul alates tellimuse vormistamisest ning Sa oled saatnud meile selle kohta teavituse ja andud meile täiendava seitsmepäevase tähtaja vea parandamiseks.

 

Kui valid kauba kättetoimetamise, siis lisandub toote hinnale ka tasu toote kättetoimetamise eest, st Sina kannad kättetoimetamise kulud. Hetkel toimetame tooteid kätte üksnes Eesti piires. Transpordihinnad sõltuvad Sinu asukohast. Kättetoimetamise lõplik tasu koos käibemaksuga kuvatakse Sulle tellimuse vormistamisel.

 

Transpordi hind sisaldab toote paigaldust. Kui Sa paigaldust ei soovi, transpordime toote kuni Sinu korteri ukseni või maja väravani.

 

Toote transpordi korraldame meie. Toote kättetoimetamise aja kokkuleppimiseks võtame Sinuga ise ühendust. Toote veame kohale nii Sinule kui meile sobival kuupäeval ja kellajal. Kui me ei suuda leida mõlemale poolele sobivat aega hiljemalt 30 päeva jooksul alates müügilepingu sõlmimisest, on kummalgi poolel õigus lepingust taganeda.

 

Kui me ei saa Sinuga kokkulepitud ajal toote üleandmiseks ühendust, on meil õigus toode tagasi vedada, ilma Sinule kättetoimetamise kulusid tagastamata. Kui soovid seejärel teistkordselt kättetoimetamist, pead tasuma teistkordselt ka kättetoimetamise kulud. Vastasel juhul pead tootele ise järele tulema.

 

Toote juhusliku hävimise ja kahjustamise riisiko läheb Sinule üle toote kättesaamisel. Juhul kui tuled tootele ise järgi, läheb riisiko üle toote üleandmisel meie töökojas. Kui meie transpordime toote Sinuni, läheb riisiko üle toote üleandmisel Sinu asukohas. Kui oled tellinud toote paigaldamise, läheb riisiko üle paigaldamise lõpetamisel.

Toote paigaldus

Lisame tootele juhendi selle kokkupanekuks ja paigaldamiseks. Kui tellid toote koos transpordiga, paigaldame soovi korral toote meie. Paigaldamiseks peate valmistama ruumi ette selliselt, et meie töötajal oleks võimalik asuda koheselt ja takistusteta toodet paigaldama – vastasel juhul on meil õigus paigaldamisest keelduda.

Tellimusest taganemine meie poolt

Mõnikord võib ette tulla olukordi, kus oleme kauba inventeerimisel teinud vigu ning laovarud ei vasta tegelikkusele, st toodet ei ole võimalik tähtaegselt komplekteerida ja üle anda. Sellises olukorras on meil õigus lepingust taganeda.

Kirjeldatud taganemisõigus kehtib ka juhul, kui avastame enne toote väljasaatmist, et toode on puudustega ega suuda seda tähtaegadest kinni pidades parandada või asendada.

 

Teavitame Sind taganemisest ja selle põhjusest esimesel võimalusel. Kogu tasutud raha tagastame viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 10 päeva jooksul alates Sinule teate saatmisest.

 

Kui oled tellinud mitu toodet ja taganemine puudutab vaid ühte mitmest tootest, siis küsime Sinu arvamust ülejäänud tellimuse osas. Kui leiad, et konkreetset toodet saamata puudub Sul huvi ka teiste tellitud toodete vastu, siis saame Sinu nõudmisel taganeda lepingust tervikuna.

Tarbija taganemisõigus

Kui Sa ei ole meilt ostetud tootega rahul, siis võid selle tagastada 14 päeva jooksul alates kauba oma valdusesse saamisest. Tarbija taganemisõigus ei ole seotud toote puudustega ning Sa ei pea taganemist kuidagi põhjendama, kuigi toodete ja teenuse parandamise huvides ootame meeleldi kriitikat ja kommentaare. Taganemisõigus puudub, kui Sa ei ole tarbija, st Sa oled juriidiline isik või Sa oled ostnud toote oma majandus- või kutsetegevuse raames.

 

Taganemiseks tuleb Sul saata meile taganemisavaldus kas posti või e-kirja teel. Avalduses peab olema välja toodud Sinu nimi, toote nimi ning tellimuse (arve) number. Kui oleme avalduse kätte saanud, teavitame Sind sellest viivitamatult.

 

Kui oled esitanud taganemisavalduse, tuleb tagastada ka saadud kaup. Seda tuleb Sul teha 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse tegemisest.

 

Taganemisõigust kasutades tuleb Sul kanda toote tagastamise kulud. Kui soovid, oleme valmis toote ise tagasi vedama. Sellisel juhul on tagastamise kulu sama, kui oleks toote kättetoimetamine vastavasse asukohta. Raha tagastatud kauba eest saad tagasi – tagastame selle viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Meil on õigus keelduda raha tagastamisest seni, kuni me oleme toote tagasi saanud või kuni Sa oled esitanud tõendi toote tagasisaatmise kohta. Tagastatav raha sisaldab nii toote hinda kui selle kättetoimetamise kulu, kuid ühe erisusega: nimelt hüvitame meie pakutud saatmisviiside seast odavaima. Kui Sa valisid toote kättesaamiseks tavapärasest kallima teenuse, näiteks omal valikul kulleri kasutamise, siis seda hinnavahet me ei hüvita.

 

Tagastatav kaup peab olema kahjustamata ja lahti komplekteeritud, arvestades siiski seda, et Sul on õigus toodet proovida. Lähtuda saad näiteks asjaolust, kas meil on võimalik tagastatud toodet samaväärsena uuele kliendile müüa ja kas Sa ise nõustuksid selliselt kasutatud toodet vastu võtma. Tagastada ei saa tooteid, mille pakend on avatud ja mis pakendi avamise tõttu ei ole hügieenilistel või tervisekaitse kaalutlustel tagasisaatmiseks kõlblikud. Toodet, mida on võimalik kasutada ja seejärel tagastada, peab olema kasutatud samuti vaid toote olemusest lähtudes ning vaid selleks, et veenduda toote omadustes ja toimimises. Siinkohal saad lähtuda sellest, kas kasutasid toodet nii nagu on lubatud tavapäraselt kliendile poes või ületasid neid piire. Kui toodet on kasutatud muuks otstarbeks või kui sellel on märke kulumisest, on meil õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Puudustega toode

Kui oleme saatnud Sulle toote, mis on defektne või mis ei vasta tellitud tootele, siis on Sul õigus nõuda puudustega toote parandamist või asendamist. Toode parandatakse või asendatakse meie kulul, muuhulgas hüvitame toote kättetoimetamise ja tagastamise kulud.

 

Kui toodet ei ole võimalik parandada ega asendada või me ei ole seda mõistliku aja jooksul teinud, on Sul õigus nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist. Viimasel juhul tagastatakse Sulle kogu ostuhind, sh kättetoimetamise ja tagastamise kulud, 14 päeva jooksul. Selleks tuleb eelnevalt defektne toode meile tagastada või esitada tõend toote tagasisaatmise kohta.

 

Eelnimetatud õigused on Sul juhul, kui toote puudused on tekkinud enne toote Sinule üleandmist. Hiljem tekkinud puuduste eest me ei vastuta. Vastutame puuduste eest, mis on tekkinud enne seda hetke ja mis ilmnevad kahe aasta jooksul alates Sinule toote üleandmisest.

 

Kui meie müüdud toode on puudustega, tuleb Sul meid sellest teavitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates puudusest teada saamise hetkest. Õigeaegselt teavitamata jätmise korral ei ole meil kohustust täita puudusest tulenevaid nõudeid, välja arvatud ostuhinna alandamise või kahju hüvitamise nõuded juhul, kui teatamata jätmine oli mõistlikult vabandatav.

 

Kui saadad meile pretensiooni toote puuduse kohta, tuleb sinna kirja panna oma nimi, kontaktandmed, kuupäev, tootel esinev puudus ja Sinu soov või nõue selle kohta, kuidas me probleemi lahendama peaksime.

Isikuandmete kasutamine

Kogume ja töötleme Sinu andmeid üksnes kooskõlas kehtivate seadustega. Palun vaata täpsemalt meie privaatsuspoliitikast.

Vaidluste lahendamine

Kui Sul on meie tegevuse, käitumise või meie müüdud toodete osas pretensioone, palume need saata e-kirjaga aadressile info@wunderkinder.ee. Palun märgi kaebuses ka oma nimi ja kontaktandmed. Vastame e‑kirja teel nii kiiresti kui võimalik, kuid vähemalt 15 päeva jooksul.

 

Loodame, et lahendame kõik vaidlused sõbralikult ja kompromissimeelselt. Kui me kokkulepet ei saavuta, on Sul õigus pöörduda Eesti Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Menetlustingimustega saad tutvuda siin: https://ttja.ee/avalduse-esitamine. Samuti on Sul õigus pöörduda Eesti maakohtu poole.

Ostukorv on tühi